لوگو تجهیزمن

همه چیز درباره تعمیر و نگهداری الکتروموتور


admin-tajhizman
2020/04/12
0 دیدگاه

نحوۀ تعمیر الکتروموتور

سیم پیچی الکترو موتور سنگین : سلام دوست عزیز، تیم ما تخصصی ترین افراد در سیم پیچی الکتروموتور رو در تهرا ن در اختیار داره اگر تمایل به همکاری دارید میتونید با مراجعه به صفحه تماس با ما آدرس و شماره تلفن مارو در اختیار داشته باشید تا در سیم پیچی الکتروموتور اگر درخواستی داشتید کمکتون کنیم. با ادامه مقاله با ما همراه باشید :

الکتروموتورها، به عنوان گردانندۀ چرخ صنعت، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هر موتور بعد از مدتی از عمر مفیدش کاسته شده و کارایی خود را از دست می دهد، در نتیجه تعمیر الکتروموتور به مرحله ای مهم و اساسی در هر کار صنعتی تبدیل شده است. اگر خط تولید به دلیل خرابی غیر منتظرۀ یک موتور متوقف شود، سرمایۀ بسیاری به طور ناگهانی در معرض خطر قرار می گیرند.

حتما مقاله جامع سیم پیچی را مطالعه کنید.

اگرچه موتورها کارآمد هستند اما ممکن است یک مشکل کوچک به سرعت بزرگ شود و شما را به جایی برساند که محتاج به تعمیر الکتروموتور شوید؛ البته خوشبختانه می توان به موقع به اشکال موتورها پی برد؛ اما چگونه می توانیم مشکل موتور را شناسایی کنم؟

اگر چرخ دنده ها در شافت موتور تکان می خورد، ممکن است علت آن، یاطاقان فرسوده باشد یا ممکن است برخی از قسمت های متحرک تراز نباشند.

اگر درون موتور جرقه هایی را مشاهده می کنید، ممکن است روتور، استاتور یا ذغال فرسوده یا آسیب دیده باشند.

اگر بوی روغن داغ یا فلز و پلاستیک سوخته احساس می کنید، شاید علت این است موتور بیش از حد گرم می شود و ممکن است نیاز به روغن کاری داشته باشد.

اگر بوی تند و زننده حس می کنید، احتمالا سیم پیچی موتور صدمه دیده است.

اگر موتور در لمس، بیش از حد داغ به نظر می رسد، ممکن است چیزی مانع از تهویه اطراف موتور شده است.

اگر موتور صدای سایش ایجاد می کند، ممکن است یاطاقان ها فرسوده شده باشند.

تعویض یا تعمیر الکتروموتور؟ کدام بهتر است؟

برای اطمینان از کیفیت تعمیر الکتروموتور چه روش ها و راه کارهایی را در نظر دارید؟ تعویض یا تعمیر موتور آنطوری نیست که برخی گمان می کنند. چندین فاکتور وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامۀ این مبحث، موضوع را به موتورهای استاندارد NEMA محدود می کنیم. خرابی یا فرسودگی موتور دو گزینه را پیش روی شما قرار می دهد: اینکه بهتر است موتور خراب را جهت تعمیر، مجدد سیم پیچی کنید یا یک موتور جدید خریداری کنید. با این حال، همانطور که قبلاً گفتم سیم پیچ مجدد در مقایسه با خرید جدید، به متغیرهایی چون هزینۀ سیم پیچی دوباره، ریسک خرابی مجدد (قطعا ریسک دارد)، مقایسه با قیمت خرید موتور خوب با کارایی و ضریب بار مناسب، عمر مفید، سطح مصرف انرژی موتور و … بستگی دارد. حداقل در برخی اوقات، سیم پیچ مجدد بهترین تصمیم خواهد بود. اگر سوابق خوبی از اطلاعات الکتروموتور خود در دست داشته باشید، احتمال اینکه سیم پیچی مجدد موتور شما موفق باشد بیشتر خواهد بود. تعمیرگاه ها اغلب نمی توانند مشخصات کاملی از محصولات تولیدکنندگان در دست داشته باشند. آنها مجبور هستند موتورها را مهندسی معکوس کنند. این فرایند شامل شمارش چرخش سیم پیچ، ذکر الگوهای شکاف، اندازه گیری مقدار سیم و… قبل از حذف سیم پیچ های قدیمی است. گاهی اوقات موتور به دلیل تکرار سیم پیچی غیر استاندارد در گذشته بارها و بارها دچار خرابی شده است که این ممکن است نیاز به تحقیقات اساسی دربارۀ علت اصلی عدم موفقیت در تعمیر داشته باشد. این موضوع، مسئلۀ دیگری را نیز ایجاد می کند: چگونه باید موتور را به مشخصات تنظیمات اولیه بر گرداند؟

افزایش کارایی الکتروموتور بعد از سیم پیچی مجدد

بازده حرکتی بعد از سیم پیچی مجدد بسیار متفاوت است. در حالی که آزمایشات دینامومتر انجام شده نشان می دهد موتورهای جدید، هنگامی که سیم پیچ قبلی آنها به طور کامل از بین بروند و مجدداً سیم پیچی شوند، می توانند به بازده اصلی خود بازگردند. آزمایش های میدانی بر روی موتورهای مختلف نشان می دهد که علت تلفات در موتورهایی که دوباره سیم پیچی شده اند احتمالا به دلیل شوک حرارتی ایجاد شده در هنگام خرابی موتور است.

ریسک سیم پیچی مجدد

تجزیه و تحلیل آزمایش های انجام شده بر روی خرابی هسته در طی دوره ای یک ساله، در یک مرکز اصلی تعمیر الکتروموتور نشان داد که میانگین خرابی هسته، برای موتورهایی که مجدد سیم پیچی شده بودند 32 درصد بیشتر از حد معمول است. همچنین آزمایشی بر روی 27 موتور مجدد سیم پیچی شده در محدودۀ توان 3- تا 150 اسب بخار انجام شد که نشان داد به طور کلی، خرابی در موتورهایی که دوباره سیم پیچی شده اند نسبت به موتورهایی که مجدد سیم پیچ نشده اند، 18 درصد افزایش یافته است. پس چیزی که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد این است که موتورهای مجدداً سیم پیچ شده می توانند ضرر و زیان شدیدی را به همراه داشته باشند، به ویژه اگر بیش از 15 سال از سیم پیچی مجدد آنها گذشته باشد و یا چندین بار سیم پیچی مجدد شده باشند.

می توانید مقاله سیم پیچی الکتروموتور تک فاز را هم مطالعه کنید.

برآورد هزینه

یک قاعدۀ کلی در هنگام ارزیابی باز پیچی سیم الکتروموتور این است که اگر هزینۀ سیم پیچی مجدد و بازگرداندن موتور به مشخصات تنظیمات اولیه بیش از 65 درصد از قیمت موتور جدید باشد به صرفه تر این است که یک موتور جدید خریداری شود.

استراتژی تعمیر

برای مطلوبیت تعمیر الکتروموتور چه تضمینی وجود دارد؟

برای تضمین کیفیت تعمیر باید این موارد را مد نظر داشته باشید:

بررسی نحوۀ گارانتی و ضمانت تعمیر، اعتبار مرکز تعمیرات مورد نظر، وجود نظارت صحیح بر عملکرد تعمیرکار

و در نهایت آزمایش عملکرد موتور.

باید در نظر داشته باشید که هیچ استانداردی برای سیم پیچی مجدد موتور وجود ندارد. EASA بهترین استاندارد پیشنهادی را برای تعمیر موتورها دارد: EASA Standard AR100-2015؛ با این حال، هیچ شرط قانونی وجود ندارد و تعمیرکاران می توانند به راحتی رویه های تعریف شده را دور بزنند.

مراکز تعمیر مجاز چگونه باشد؟

مراکز تعمیراتی که دارای برنامۀ کاری منظمی بوده و از نیروی کار فنی با مهارت برخوردارند می توانند خدمات بهتری برای مشتریان خود ایجاد نمایند، همچنین وجود تجهیزات و ابزارهای پیشرفتۀ آزمایش جهت بررسی و اطمینان از صحت قرائت ها و اندازه گیری های مراحل تعمیرات موتور، از نکات مهمی است که مراکز تعمیر برای ارائۀ خدمات با کیفیت به آنها نیاز دارند. اطمینان از کیفیت قطعات به کار رفته در روند تعمیر الکتروموتور نیز از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه تضمین کیفیت قطعات، سبب ارتقای عمر مفید موتور باز پیچی شده خواهد شد. پس مراکزی که با مشتریان خود صادق هستند مراکز قابل اعتمادتری خواهند بود.

میتوانید مقاله سیم پیچی الکتروموتور سه فاز را هم مطالعه کنید.

آزمایش هستۀ استاتور

از مراحل مهم در روند تعمیر الکتروموتور، آزمایش هستۀ استاتور قبل و بعد از سیم پیچی و بررسی سلامت هسته در طی مراحل تعمیر است. آزمایش تلفات هسته و آزمایش نقطۀ داغ هنگام تعیین یکپارچگی آهن استاتور الکتروموتور القایی AC بسیار مهم است. همچنین، هزینه های عملیاتی و اطمینان از عمر مفید سیم پیچی استاتور از مسائل اصلی مورد توجه است. آسیب های جدی باعث کاهش راندمان موتورهای الکتریکی می شود و می تواند هزینه های تعمیر را افزایش دهد. در این بین، مراکز تعمیر معتبر، زمان و تجهیزات قابل توجهی را صرف آزمایش های الکتریکی و مکانیکی موتورها می کنند.

مراحل آزمایش الکتریکی شامل آزمایش مقاومت عایق، آزمایش با پتانسیل بالا، عدم تعادل مقاومت سیم پیچ استاتور، شاخص پولاریزاسیون، ولتاژ پله و آزمایش جرقه می باشد. همچنین مراحل آزمایش مکانیکی شامل تجزیه و تحلیل طیف ارتعاش (استفاده از استانداردهای API)، راندمان انتهای شافت و متعادل کردن روتور است.

آزمایش های تایید سیم پیچ

بسیاری از مراکز تعمیر الکتروموتور برای راحتی و سهولت سیم پیچی، طرح سیم پیچ اصلی، از جمله کاهش اندازۀ سیم یا پیکربندی را تنظیم می کنند. تغییرات سایز سیم باعث کاهش تلفات موتور می شود. تغییرات پیکربندی سیم پیچ ممکن است تعادل امپدانس موتور الکتریکی را عوض کند و یا گشتاور خروجی موتور را تغییر دهد. در هر حالت، قابلیت اطمینان موتور متفاوت خواهد بود.

معدود فروشگاه های تعمیر موتور الکتریکی هستند که آزمایش های تأیید سیم پیچ را جهت بررسی تغییرات رخ داده در قبل و بعد از سیم پیچی انجام می دهند.

اگرچه اصولا باید آزمایش عایق کاری، مقاومت سیم پیچ، لرزش، تعادل فاز و آزمایش تلفات هسته به عنوان بخشی از روند یک تعمیر مطلوب انجام شود، اما معمولا فقط آزمایش عایق بندی انجام می شود.

برای اطمینان از یک محصول با کیفیت، هر سیم پیچی مجدد موتور، نیاز به مشخصات خاصی دارد که به طور ویژه برای آن موتور نوشته شده است. بنابراین، صاحب موتور می بایست مشخصات مورد نیاز جهت این آزمایشات را در اختیار تعمیرکار قرار دهد.

نظارت بر کیفیت

نظارت مستمر بر روند کار، جهت تأیید شرایط و وضعیت مراحل تعمیر الکتروموتور سبب می شود تا این اطمینان حاصل شود که الزامات تعیین شده به خوبی رعایت شده است.

نظارت بر کیفیت، شامل تضمین کیفیت و کنترل کیفیت است. تضمین و کنترل دو مفهوم بسیار نزدیک به هم هستند که سبب می شود گاهی اوقات به اشتباه، به جای یکدیگر به کار گرفته شوند.

تضمین کیفیت یک مفهوم متمرکز بر فرآیند است که طی آن روش هایی به کار گرفته می شوند تا اطمینان حاصل شود که مراحل تعمیر به طور صحیح انجام می شود. اگر فرآیندهای صحیح اعمال شود، این اطمینان شکل می گیرد که نتایج حاصل، مطابق با پیش بینی ها است.

در مقابل، کنترل کیفیت یک مفهوم محصول محور است که در آن نتایج محصول نهایی بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز طبق انتظار پیش رفته است.

4 نکته درباره نگهداری الکتروموتورها

۱-فضای نگهداری و کار کردن الکتروموتور

نکته خیلی مهمی که در نگهداری سیستم باید به طور ویژه به ان توجه کرد این است که در فضایی به کار گرفته شود که آن مکان  دمای مناسبی را برخوردار باشد تا علاوه بر دمای خود الکتروموتور دمای دیگری را  متحمل نشود.

نکته دیگر که باید در نظر داشت رطوبت است.
بله شما بهتر از هر فرد دیگری میدانید که رطوبت چه بلایی بر سر اجسام میاورد الکتروموتور نیز از این قاعده مثتثنی نمیباشد. رطوب باعث خورده شدن ساچمه ها و داخل بلبرینگها میشود که خوده خرابی بلبرینگ باعث سوختن الکتروموتور میشود.

نکته دیگر که رطوبت بر ان نیز تاثیر گذار است هسته سیم پیچ الکتروموتور است.رطوبت باعث سولفاته شدن در سیم پیچ شده و قطعا باعث سوختن دستگاه میشود پس حتما هنگام خرید الکتروموتور اگر در محلی که قرار است الکتروموتور نصب گردد رطوبت و یا در معرض اب قرار دارد دستگاه از الکتروموتور های دریایی یا الکتروموتورهای با درجه حفاظت بالا خریداری کنید.

مورد دیگری که در این بخش از نگهداری میتوان اشاره کرد تمیز بودن و عاری بودن از هرگونه گرد و غبار است هر چه مکانی که داریم تمیزتر باشد عمر سیستم نیز بیشتر میشود زیرا گرد و غبار هم باعث خرابی زودتر بلبرینگها میشود هم باعث کوتاه شدن عمر سیم پیچ الکتروموتور.
مورد بعدی و اخر که میتوان در این بخش به آن اشاره کرد این است که اگر در فضایی که در آن الکتروموتور در ان کار میکند از گازهای اشتعال زا استفاده میگردد باید از الکتروموتورهای ضد انفجار یا حفاظت شده استفاده کرد.

2-بازدید به موقع از الکتروموتور

این را باید همیشه در نظر داشته باشیم که بازدید به موقع و دوره ای متناوب از دستگاه نکته بسیار قابل توجهی است به همین دلیل ما همیشه به مسئولان مراکز صنعتی این مسعله را توصیه میکنیم که به نفراتی که مسعول قسمت فنی یا تاسیسات هستند این مورد را گوشزد کنند که حداقل ماهی یک بار به سیستم ها سرکشی کنند و کارکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهند و در صورت بروز صدای غیر متعارف و ناهنجار و بالا بودن آمپر سیستم در هنگام زیر بار بودن سریعا الکتروموتور را خاموش کرده و مشکل  را تا جدی نشده است برطرف کنند.

3-گریس کاری به موقع بلبرینگهای الکتروموتور

یکی دیگر از کارهایی که باید در نگهداری به آن توجه کرد این است که یکی از اصلی ترین عواملی که همواره باعث خراب شدن الکتروموتور میشود خرابی بلبرینگ ها میباشد.

قبل از اینکه بلبرینگ ها در سیستم به صدا بیافتند باید به صورت دوره ای مرتب بلبرینگ ها گریس کاری شوند تا مانع از خشک کار کردن بلبرینگ ها شوند زیرا بلبرینگها در طی زمان به علت گرمای کارکرد خوده سیستم  امکان دارد گیریسی که در آنها به کاربرده شده بخار شوند و حجمش کم شود و وظیفه ما این است که باید گریس را اضافه کنیم.

البته باید در این مرحله این را در نظر بگیریم که گریس کاری بلبرینگها باید توسط افرادی که دانش فنی کافی و کامل را دارند صورت پذیرد چون امکان دارد در صورت بیش از اندازه زدن گریس به بلبرینگ گریس اضافی وارد الکتروموتور شود و در مواقع بسیار زیادی گریس اضافی وارد محفظه روتور و استاتور میشود و منجر به سوختن سیم پیچ  شود.

پس همیشه این را در نظر بگیریم که باید گریس کاری بلبرینگ در الکتروموتور به اندازه و حدودا هر 4ماه یک بار در صورت نیاز انجام شود تا دستگاه سالمی در اختیار داشته باشیم.

4-برق الکتروموتور

حال به مهمترین مرحله در نگهداری سیستم رسیدیم اگر بخواهیم بگوییم که در این 4 مبحث عنوان شده کدام مورد در نگهداری سیستمها از همه مهمتر است بدون شک به همین موردی که داریم راجع به آن بحث میکنیم اشاره میکنیم یعنی مشکلات برقی الکتروموتور.

باتوجه به تجربه 30 ساله خودمان در صنعت تعمیر الکتروموتورها از 0.75کیلو وات تا 300کیلو وات ما به این نتیجه رسیدیم که بیش از 50درصد خرابی سیستم و سوختن الکتروموتور مربوط به مشکلات برقی الکتروموتورها میباشد.

و به همین دلیل است که ما همیشه به مشتریان خود توصیه میکنیم که برای راه اندازی خطوط تولید خود و یا راه اندازی الکتروموورهای خود حتما از یک تابلو برق قدرت و فرمان مجهز استفاده کنند زیرا مشکلات برقی که میتواند برای سیستم ایجاد شود را تا 90 درصد کاهش میدهد مشکلاتی نظیر 2 فاز شدن در الکتروموتور های 3 فاز و یا نوسانات شدید برق و یا بار زیاد دادن در برخی از مواقع به الکتروموتور  و… را میتوان با تابلو برق کنترل کرد و مانع از بروز مشکل شد پس بدون شک داشتن یک تابلو برق برای الکتروموتور لازم الجرا میباشد.

یکی دیگر از مواردی که میتوان باعث بروز مشکل در برق سیستم شود سیم کشی خارجی الکتروموتور است که بهتر است از سیم های استاندارد با توجه به ولتاژ و آمپر مورد نیازمان استفاده شود و هرگز از کابلهای غیر استاندارد استفاده نکنیم زیرا در طول زمان باعث کاهش سطح ولتاژ میشود و منجر به خرابی در الکتروموتور میشود.

با توجه به مطالبی که در قسمت نگهداری الکترومورها گفته شد، به وضوح مشخص است که سالم ماندن بلبرینگ های الکتروموتور مسئله ای بسیار حیاتی است در این قسمت توجه شما را به نکاتی درباره این موضوع جلب می کنیم.

شش نکته مهم در سالم ماندن بلبرینگ های الکتروموتور

1.نکته اول : گریس کاری به موقع بلبرینگها

همانطور که در بخش چگونگی نگهداری از الکتروموتور بیان کرده بودیم یکی از مهمترین کارها برای سالم ماندن بلبرینگهای الکتروموتور گریس کاری به موقع در دوره های مشخص 4ماهه میباشد

زیرا الکتروموتورها زمانی که در حداکثر بازدهی میباشند گرمای زیادی تولید میکنند و این گرما باعث سوختن و از بین رفتن گریس داخل بلبرینگ میشود به همین دلیل باید حواسمان باشد که در نوبتهای مشخص شده در چارت نگهداری از الکتروموتور این مورد را نیز در نظر داشته باشیم.

2.نکته دوم : کشش تسمه ها

 زیاد از حد سفت بودن تسمه مابین فولی الکتروموتور و دستگاه نیز کی از شایع ترین موارد در خراب شدن بلبرینگها میباشد. تسمه ها نه آنقدر باید سفت باشند که به بلبرینگها فشار وارد کنند و نه آنقدر شل که باعث بکس و باد شوند. تسمه ها باید به اندازه نرمال سفت باشند تا به بلبرینگها و الکتروموتور فشار وارد نشود و الکتروموتور به دور از هرگونه اسیب به کار خود ادامه دهد.

3.نکته سوم : ثابت نبودن پایه های الکتروموتور

 یکی دیگر از مواردی که باعث خرابی در بلبرینگها میشود ثابت نبودن و یا شل بودن پیچهای پایه در الکتروموتور میباشد که این مورد در گذر زمان اتفاق می افتد که میتوان با بررسی و نظارت به موقع از بروز این مشکل جلوگیری کرد و میتوان گفت باید هر 6 ماه یک بار با یک آچار پیچهای پایه را سفت کرد و از سالم بودن و سفت بودن آنها اطمینان حاصل کنیم.

4.نکته چهارم : وجود رطوبت

یکی از بزرگترین دشمنان بلبرینگها در الکتروموتور وجود رطوبت در فضا میباشد زیرا رطوبت باعث خوردگی در بدنه و ساچمه های بلبرینگ میشود و باعث خرابی میگردد همچنین رطوبت باعث خرابی در سیم پیچ هم میشود و عمر کلی سیستم را به طور کلی کاهش پیدا میکند

به همین دلیل هست که الکتروموتورهایی که در کشتی ها یا بندر ها و یا مراکز شیلات به کار گرفته میشوند عمر بسیار پایینی دارند پس به طور ویژه ای باید به مسئله رطوبت توجه نمود و تا میتوانیم الکتروموتور ها را در شرایط کاملا خشک نگهداری کرد.

5.نکته پنجم : در یک راستا نبودن فولی الکتروموتور با دستگاه

باید این را در نظر بگیریم که وقتی میخواهیم یک الکترومتور را راه اندازی کنیم در زمانی که میخواهیم تسمه ها را روی الکتروموتور قرار دهیم به هیچ وجه تسمه ها نباید زاویه داشته باشند و حتما باید در یک راستا قرار بگیرند اگر در یک راستا نبودند باید به وسیله پیچهای پایه را رگلاژ کرد و تسمه ها را بدون زاویه کرد.

زیرا در یک خط نبودن تسمه ها هم باعث خرابی زودتر از موعد خود تسمه ها میشود هم باعث فشار مضاعف به رتور و بلبرینگها میشود.

این را در نظر داشته باشیم که فشار به رتور در مدت طولانی باعث آسیب رسیدن به الکتروموتور و بلبرینگها میشود و حتی باعث قطعی در خود رتور الکتروموتور نیز میشود.

پس همیشه این نکته را نیز دز نظر داشته یاشیم که در راه اندازی الکتروموتور تسمه ها باید در یک راستا قرار گرفته باشند.

6.اصل ششم : خراب بودن یاتاقان الکتروموتور

 به طور معمول الکتروموتورها دارای 2 درب میباشند. یک درب درجلوی الکتروموتور قسمتی که فولی قرار دارد و یک درب در عقب الکتروموتور که در هر دو درب جایگاهی برای قرار گرفتن بلبرینگها موجود است. خراب بودن هر کدام از این دربها باعث خرابی بلبرینگ در الکتروموتور میشود.

هر کدام از 5 اصل  که بیان کردیم باعث خرابی در دربهای الکتروموتور و خازج شدن از بالانس اولیه میشود:

  • سفت بودن تسمه ها
  • ثابت نبودن پایه ها
  • کشش تسمه ها
  • رطوبت
  • ضربه خوردن شدید

تجربه 30 ساله ما در صنعت تولید و تعمیر الکتروموتورها این را نشان داده که معمولا خرابی درب الکتروموتور در قسمت درب جلو میباشد زیرا درب جلو درگیری بیشتری با فولی و کشش تسمه ها دارد و د رمعرض خطر بیشتری است نسبت به درب عقب.

اصولی ترین کار هنگام خرابی و خوردگی و گشاد شدن دربها این است که با تراشیدن یک بوش درب را به حالت اولیه کارخانه بازگردانیم اما روش های غیر اصولی مثل سمبه های متقارن یا چسب زدن یا خط جوش و یا … نیز هست که ما هرگز توصیه نمیکنیم. زیرا اولین هدف در انجام هر کاری باید انجام دادن آن کار به نحوه عالی باشد.

و اما در انتها:

همواره هدف ما در شرکت فرداد که با نام تجاری (تجهیزمن) در حال خدمت گذاری است این بوده  که بهترین خدمات و کامل ترین اطلاعات را به مشتریان خود برای تعمیر و خرید الکتروموتور ارائه دهد.

ما به شما قول میدهیم که اگر موارد بالا را برای نگهداری الکتروموتور را کامل انجام دهید هرگز دچار مشکل در سیستم خود نشوید..

حال اگر در خطوت تولید خود نیاز به راه اندازی خط تولیدی جدید یا نگهداری در مورد الکتروموتورهای خود به صورت دوره ای دارید و یا نیاز به تعمیر الکتروموتورهای خراب یا فرسوده خود دارید میتوانید با ارتباط با ما از قوی ترین و مجرب ترین تعمیرکاران بهره ببرید و نیاز خود را به بهترین و کامل ترین شکل برطرف کنید
هدف ما این است که صنعتگران عزیز با صرف کمترین مقدار وقت و هزینه به خواسته خود در خرید و تعمیر الکتروموتور برسند.

منابع:

https://empoweringpumps.com/electric-motor-repair-how-to-manage-a-motor-rewind-shop-part2/

https://empoweringpumps.com/electric-motor-repair-how-to-manage-a-motor-rewind-shop/

unimotors

 skf company


نوشته های مرتبط

نظرات کاربران


دیدگاهتان را بنویسید
s