الکترو موتور کولر آبی موتوسن مدل 1/2

  • گارانتی 12ماهه
  • قدرت 1/2 اسب
  • ولتاژ:220ولت
  • سرعت:2دور
ارسال سریع به تهران

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تعداد:

الکترو موتور کولر آبی موتوسن مدل 1/2 :

دینام کولر آبی 5000 دور سرعت تند و کند دارد. الکترو موتور کولر آبی موتوسن مدل 1/2( موتور کولر ) بیشتر از دینام یک دوم اسب بخار استفاده می کنند؛ چرا که متناسب با ابعاد و اندازه بدنه کولر با حجم 5000 است.

همچنین در رده و ضریب انرژی A+ قرار می گرد. اما اگر از دینام های با قدرت سه چهارم اسب بخار در کولرهای آبی 5000 استفاده شود باعث مصرف برق و سر و صدای زیاد در کولر می شود.

دینام یک دوم اسب بخار دارای دو دور کند و تند است. در مدل دینام یک دوم اسب به علت داشتن سیم پیچی کمکی موتور کولر مخصوص خود، نیازی به خازن برای راه اندازی موتور نمی باشد و بدون داشتن خازن عملکرد و کارکرد مناسبی دارد.

در مورد الکتروموتور موتوسن جالب است بدانید دینام کولر آبی  5000 جزء دینام های تک فاز به شمار می رود و با داشتن رده مصرف انرژی مناسب، با کمترین سر و صدا شروع به کار می کند. 


مشاهده قیمت موتور کولر آبی ۳۵۰۰ موتوژن در سایت تجهیزمن


 نکته مهم در نگهداری درست و صحیح از الکترو موتور کولر آبی موتوسن مدل 1/2 :

بازدید مرتب و منظم از قسمت یاتاقان و قسمت متصل به دینام است. علاوه بر آن؛ جهت پیشگیری از گیرپاژ کردن دینام، روغن کاری منظم یاتاقان را هیچ گاه فراموش نکنید. اگر پس از سرویس کردن دینام کولر و از استفاده از کولر متوجه شدید که از آن سر و صدای زیادی می شنوید، حتما در قسمت پولی کولر مشکلی به وجود آمده است.

همچنین علاوه بر نکات فوق لازم است در خصوص خرید الکترو موتورکولر و سایر وسایل سرمایشی همواره به متراژ خانه توجه نمایید؛ زیرا هر نوع از کولرهای آبی با قدرت های هوادهی متفاوت، مناسب متراژهای مختلفی می باشند، بنابراین به منظور استفاده ی بهینه از انرژی و کاهش هزینه های مصرفی همواره لازم است به تناسب متراژ محیط و قدرت وسایل سرمایشی توجه داشته باشید.

الکترو موتور کولر آبی موتوسن مدل 1/2 دارای 12 ماه گارانتی  میباشد.

فروشگاه تجهیزمن یکی از نمایندگان اصلی فروش دینام کولر موتوسن میباشد که آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی است.

برق مصرفی

تک فاز 220 ولت

گارانتی

گارانتی 1 ساله شرکت موتوسن

سایر-ویژگی-ها

سرعت:2دور

دیدگاهتان را بنویسید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.