مرجوع کالا و بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت کالا

یکی از مواردی که همواره برای ما در تجهیزمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است رضایت پس از فروش مشتریان است. این رضایت محقق نمی شود مگر بوسیله خدمات پس از فروش مناسب. بخشی از خدمات پس از فروش که هر فروشگاه اینترنتی معتبر باید داشته باشد، ضمانت مرجوع کالا و بازگشت وجه است. تجهیزمن خود را موظف به قبول مرجوعی کالا و بازگشت تمام وجوه دریافت شده ،از مشتریان ناراضی می داند. البته در هر فروشگاه شرایطی جهت مرجوعی کالا وجود دارد که تجهیزمن نیز از آن مستثنی نیست.

در ابتدا به این موضوع توجه فرمایید که کالاهایی که شامل گارانتی است بایستی توسط سرویسکار مجاز آن شرکت نصب شود برای این کار باید با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که این نوع کالاها اگر به هر دلیلی قبل از مرجعه سرویسکار از بسته بندی پلمپ خارج شود  به هیچ وجه مشمول گارانتی و ضمانت برگشت کالا نخواهد بود.

شرایط باز گرداندن کالا :

شرایط بازگشت کالا

  • اگر کالای خریداری شده دارای مشکل یا ایراد فنی باشد:

در این شرایط کالا توسط کارشناسان فنی تجهیزمن بررسی شده و در صورت وجود مشکل کالا بازگردانده خواهد شد.البته فراموش نکنید که کالا بایستی در بسته بندی و کارتن اصلی خود برای ما ارسال شود.

_در صورتی که کالا توسط استفاده نادرست کاربر دچار مشکل شده باشد و آسیبی به آن رسیده باشد،در این صورت شامل بازگشت کالا نبوده و تجهیزمن مسوولیتی در قبال آن ندارد.

  • اگر مشتری از خرید خود صرف نظر کند:

در این صورت مشتری نهایتا تا 7 روز میتواند کالا را در بسته بندی و کارتن اصلی خود به ما عودت دهد. توجه فرمایید که حتما کالا بایستی در بسته بندی اصلی خود بازگردانده شود ، در غیر این صورت شامل گارانتی بازگشت کالا نخواهد بود.

  • مغایرت کالا ارسالی با کالا سفارش داده شده:

در این صورت ظرف نهایتا 24 ساعت باید مورد مربوطه را به کارشناسان ما ارجاع دهیدتا در اسرع وقت پیگیری شود و کالای مورد نظر شما ارسال شود .بدیهی است که در صورت نصب و استفاده دیگر کالا مشمول این بند نبوده و نمیتوان آن را ارجاع داد. فراموش نکنید که کالا باید در کارتن و بسته بندی اصلی آن برای ما ارسال شود.

  •  کالای تقلبی تحت هر شرایطی مشمول مرجوعی می شود:

اگر کالا مصرف شده باشد یا حتی مصرفی باشد ولی برای کارشناس و مشتری محرز شود که این کالا تقلبی بوده است. تجهیزمن بدون هیچ پیش شرطی کالا را مرجوع می کند.

 

کالاهایی که مشمول بازگشت 7 روزه نمیشوند:

  • • کالایی که پس از استفاده امکان فروش دوباره آن مقدور نباشد : این مورد اندکی پیچیده بوده و باید با کارشناس فنی متخصص آن کالا مشورت نمایید، به عنوان مثال بسیاری از محصولات عرضه شده توسط تجهیزمن مانند شیرآلات و … پس از استفاده دیگر به عنوان کالای نو و دسته اول بفروش نمی رسد. این کالا ها اگر صرفا” به دلیل عدم مطابقت با نیاز مشتری یا سلیقه وی مورد رضایت مشتری نباشد ، مشمول مرجوعیت کالا نمی شود. ( در صورت لزوم پیش از خرید کالا در خصوص شرایط مرجوعیت کالا با کارشناس مشورت شود. )

 

  • در شرایطی که کالا در حمل و نقل بیرون شهری دچار آسیب شود ، با توجه به اینکه تمامی کالاها با نهایت دقت بسته بندی میشوند، در صورت بروز هرگونه آسیب به کالا اهمال کاری از طرف شرکت حمل و نقل بوده و مسوولیت بر عهده آن است و تجهیزمن تنها میتواند جهت پیگیری برای بازگرداندن خسارت شرکت حمل و نقل مربوطه به مشتری وارد عمل شود.

 

  • • شکستگی یا خرابی محصول به دست مشتری مشمول کالای مرجوعی نمی شود : طبیعتا” کالایی که در اثر سهل انگاری مشتری دچار خرابی شده باشد مشمول مرجوعی و گارانتی بازگشت وجه نمی باشد. دقت کنید هنگام خرید، محصول دقیقا” مطابق با مشخصات مورد نیاز شما باشد. اگر به هر دلیلی مانند فشار ، دما ، سیال نا مناسب و … محصول خریداری شده دچار خرابی شده باشد، مسئولیت آن با فرد خریدار است.

شرایط بازگشت وجه :

ضمانت بازگشت وجه

 

پس از دریافت کالای مرجوعی و بررسی کارشناس مربوطه تجهیزمن جهت مطابقت شرایط مرجوعی ، بازگشت وجه در مدت حداکثر 48 تا 72 ساعت صورت می گیرد.

همه موارد بالا ، بند های سخت گیرانه ای بود که در هر فروشگاه اینترنتی مشابه آن را خواهید یافت، اما یک حرف دوستانه : هیچ کس اندازه ما از اینکه شما از تهیه محصول خریداری شده خرسند باشید ، خوشحال نمی شود چرا که در مسیر بزرگ شدن این مشتریان ما هستند که ما را بالا می برند. تمام تلاش تجهیزمن بر این اساس خواهد بود که شما را در تهیه محصول مناسب یاری کنیم و تا به حال بار ها پیش آمده است که علیرغم دارا نبودن شرایط مرجوعی ذکر شده فوق ، کالا را مرجوع کرده و مبلغ پرداخت شده را باز گردانده ایم. از شما نیز تقاضا داریم در این مسیر ما را یاری کنید.